Ndihmoni Pafjale Shtyp butonin Like meposhte

+ Pėrgjigju kėsaj teme
Rezultatet 1 deri nė 5 prej totalit 5

Tema: American Phychologist and Educator, 1916-1988

American Phychologist and Educator, 1916-1988

“I am Me. In all the world, there is no one else exactly like me. Everything that comes out of me is authentically mine, because I alone chose it -- I own everything about me: my body, my feelings, my mouth, my voice, all my actions, whether they be to others or myself. I own my fantasies, my dreams, my hopes, my fears. I own my triumphs and successes, all my failures and mistakes. Because I own all of me, I can become intimately acquainted with me. By so doing, I can love me and be friendly with all my parts. I know there are aspects about myself that puzzle me, and other aspects that I do not know -- but as long as I am friendly and loving to myself, I can courageously and hopefully look for solutions to the puzzles and ways to find out more about me. However I look and sound, whatever I say and do, and whatever I think and feel at a given moment in time is authentically me. If later some parts of how I looked, sounded, thought, and felt turn out to be unfitting, I can discard that which is unfitting, keep the rest, and invent something new for that which I discarded. I can see, hear, feel, think, say, and do. I have the tools to survive, to be close to others, to be productive, and to make sense and order out of the world of people and things outside of me. I own me, and therefore, I can engineer me. I am me, and I am Okay.”

Virginia Satir quotes (American Phychologist and Educator, 1916-1988)

p.s. nuk e perktheva duke menduar se mbase i prish kuptimin dhe origjinalitetin.me pelqeu si paragraf edhe e ndava me ''miqte'' e mi.

Replikė: American Phychologist and Educator, 1916-1988

Une e di se ne forum flitet dhe shkruhet shqip.N.q.s. eshte keshtu,atehere a ka ndonje perkthyes per ata qe sdine gjuhe te huaj?!

Cito Postuar fillimisht nga cocaina fr Shiko Postimin
    Une e di se ne forum flitet dhe shkruhet shqip.N.q.s. eshte keshtu,atehere a ka ndonje perkthyes per ata qe sdine gjuhe te huaj?!
    ne je ne Fr ========>>>>>>> «Je suis moi. Dans tous le monde, il n'ya pas d'autre exactement comme moi. Tout ce qui sort de moi est authentiquement mien, parce que je lui seul qu'il a choisi - je possčde tout de moi: mon corps, mes sentiments, ma bouche, ma voix, toutes mes actions, qu'elles soient ą d'autres ou moi-mźme. J'ai mes propres fantasmes, mes rźves, mes espoirs, mes craintes. Je possčde mes triomphes et les succčs, tous mes échecs et erreurs. Parce que je possčde tout de moi, je peux devenir intimement connaissance avec moi. En agissant ainsi, je peux m'aimer et źtre amical avec toutes mes pičces. Je sais qu'il ya des aspects de moi-mźme qui m'étonnent, et d'autres aspects que je ne sais pas - mais tant que je suis amical et affectueux pour moi, je peux courage et j'espčre trouver des solutions ą des énigmes et des moyens d'en savoir plus Ą propos de moi. Cependant, je look et le son, tout ce que je dire et faire, et quoi que je pense et ressent ą un moment donné dans le temps est authentiquement moi. Si plus tard, certaines parties de la faēon dont je regardais, sonné, la pensée et senti s'avčrent pas convenable, je peux jeter ce qui est pas convenable, gardez le reste, et d'inventer quelque chose de nouveau pour ce que je mis au rebut. Je peux voir, entendre, sentir, penser, dire et faire. J'ai les outils pour survivre, pour źtre proche des autres, pour źtre productif, et de donner un sens et l'ordre dans le monde des gens et des choses en dehors de moi. J'ai moi-mźme, et donc, je peux me ingénieur. Je suis moi, et je suis OK. "

nqs e do shqip =========>>>"Unė jam i Mua. Nė tė gjithė botėn, nuk ka njė tjetėr tamam si mua. Ēdo gjė qė vjen nga mua ėshtė e vėrtetė imja, sepse unė vetėm zgjodhi atė - Unė vetė gjithēka rreth meje: trupin tim, ndjenjat e mia, gojėn time, zėrin tim, tė gjitha veprimet e mia, nėse ato tė jenė pėr tė tjerėt ose veten. Unė vetė fantazitė e mia, ėndrrat e mia, shpresat e mia, tmerret e mia. Unė vetė triumfin e mia dhe suksese, tė gjitha dėshtimet dhe gabimet e mia. Sepse unė vetė tė gjitha pėr mua, unė mund tė bėhen tė njohur ngushtė me mua. Duke vepruar kėshtu, unė mund tė mė duan dhe qė tė jetė miqėsore me tė gjitha pjesėt e mia. Unė e di se ka aspekte nė lidhje me veten time se mua mister, dhe aspekte tė tjera qė unė nuk e di - por pėr sa kohė qė unė jam miqėsor dhe i dashur pėr veten time, unė mund tė guxim dhe shpresojmė se tė shikoni pėr zgjidhje tė puzzles dhe mėnyra pėr tė mėsuar mė shumė pėr mua. Megjithatė unė shoh dhe tė shėndoshė, ēdo gjė qė unė them dhe tė bėjė, dhe ēdo gjė qė unė mendoj dhe tė ndjehen nė njė moment tė caktuar nė kohė ėshtė i vėrtetė mua. Nėse mė vonė disa pjesė tė shikuar se si unė, dukej, mendimit, dhe ndjeu tė kthehet tė jetė unfitting, unė mund tė hidhni atė qė ėshtė unfitting, tė mbajtur pjesėn tjetėr, dhe tė shpikė diēka tė re pėr atė qė kam fshi. Unė mund tė shohin, dėgjojnė, ndjejnė, mendojnė, thonė, dhe tė bėjė. Unė kam mjetet pėr tė mbijetuar, pėr tė qenė pranė tė tjerėve, tė jetė produktiv, dhe pėr tė bėrė kuptim dhe qėllim nga bota e njerėzve dhe gjėrat jashtė meje. Unė vetė mua, dhe pėr kėtė arsye, unė mund inxhinier mua. Unė jam mua, dhe unė jam OK''

kuptimi me i sakte ESHTE ANGLISHT

Eshte e vertet kuptimi me i bukur eshte ne anglisht. Kush e kupton jam e sigurt se gjen vetveten ne kete pjese te shkruar ne menyre kaq ekzakte ne pershkrimin UNIT....

Te gjithe keshtu themi dhe mendojme per veten tone.Por do te thosha edhe kete:se eshte keq kur te hyn vetja ne qejf.
    SHQIPERIA E RIBASHKUAR E VETMJA ALTERNATIVE

+ Pėrgjigju kėsaj teme

Komenteti Juaj

Rregullat e Postimit

• Ju nuk mundeni te hapni tema te reja
  • Ju mundeni te replikoni
  • Ju nuk mundeni te postoni bashkengjitje
  • Ju nuk mundeni ndryshoni postimet

Fillimi i faqes · Pafjale.com · Arkiv · Kontakt

Duke perdorur kete websit jeni duke pranuar Rregullat e Perdorimit.

Copyright © All Rights Reserved · Design: Kati5