Konsumimi i shpeshtė i pemėve dhe perimeve, mund ta zvogėlojė rrezikun pėr zhvillimin e kancerit tė mushkėrive te disa duhanpirės- tregojnė tė dhėnat e grumbulluara nga 450.000 participantė nga 10 vende evropiane!
Shkencėtarėt holandezė, tė cilėt e kanė realizuar studimin, thonė se efekt shumė mė tė madh ka nėse ndėrpritet pirja e duhanit, mirėpo sipas tė dhėnave tė publikuara nė revistėn Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention, personat tė cilėt kishin konsumuar pemė dhe perime kishin qenė pėr 27% mė pak tė rrezikuar qė tė sėmuren nga kanceri i mushkėrive.
Studimet e mėparshme kanė treguar se konsumimi i pemėve dhe perimeve ėshtė i lidhur me zvogėlimin e prirjes pėr zhvillimin e kancerit tė zorrės sė trashė, lukthit, gjirit, zgavrės sė gojės dhe ezofagut.
Shkencėtarėt thonė se ky lloj i ushqimit zvogėlon prirjen pėr mbipeshė- qė ėshtė njė faktor i njohur i rrezikut pėr shfaqjen e kancerit!



Pėrgjigju me citim