Rreth 2 pėrqind e shqiptarėve ēdo ditė gjenden tė dehur.
Pėrqindja ėshtė njė nga pėrfundimet e rezultatit tė studimit tė kryer nga Instituti i Shėndetit Publik, me kampion 3 mijė qytetarė.
Sipas studimit, rreth 5 pėrqind e personave qė konsumojnė pije alkoolike janė nxėnės tė grupmoshave 15-16 vjeē. Ashtu si me duhanin, fillesat e konsumit tė alkoolit janė nė moshėn 13 vjeē, kryesisht nė klasėn e tetė. Rreth 40 pėrqind e meshkujve nė moshė aktive, 25-49 vjeē, janė konsumatorė tė alkoolit.
Por shifrat nuk lėnė mbrapa as femrat. Sipas studimit tė ISHP-sė, rreth 5 pėr qind e femrave janė konsumatore tė alkoolit, madje ato parapėlqejnė tė konsumojnė produkte alkoolike nė mėnyrė sistematike.
Nga ana tjetėr, statistikat raportojnė se 9 pėrqind e sėmundjeve janė pėr shkak tė konsumit tė alkoolit ndėrkohė qė 2/5 e rasteve tė dhunės ėshtė pėr shkak tė tejkalimit tė normės sė lejuar tė alkoolit. Alkooli ėshtė pėrgjegjės pėr njė listė sėmundjesh, si hipertensioni, cirroza, zemra, hemorragji cerebrale, tumor tė gojės, stomakut e mėlēisė./tch/



Pėrgjigju me citim
si dhe lexo 